LÄS

Jag (Alli) och Lucy kände såhär för ett tag sen, men släppte det av en anledning, men nu har det kommit tillbaka igen. Vi känner att MW består av 90 % fans som ser upp till oss bara för att vi har bloggar.. Det är väldigt gulligt och det är vi tacksamma för.. MEN många går med bara för att typ bara vara med oss, prata osv. Vi vill ha ändring på det, vi vill ha medlemmar som inte går med bara för att vara med oss utan för att ha en bra klubb att vara med i.
Lucy känner att hon inte ens kan skriva i klubbchatten innan någon vill prata, skypa eller göra någonting, det är roligt att ni vill det men vi vill ha en klubb där inte fans hänger på oss hela tiden. Och vi kan inte varenda gång hjälpa och förklara i steg för varje som frågar, hur man gör en grej på bloggen. Det vi kommer säga är, GOOGLA! Vi kan inte förklara något komplicerat ang. koder till varje som frågar eftersom det händer för ofta att folk frågar samma saker. Så, vart lärde vi oss allt detta? Jo vi googlade eller testade oss fram. En bra sida är designadinblogg.se, sök i sökfältet och ni får stegförklaringar på typ, varenda bloggrej.
 
Så, vi har bestämt oss för detta, om vi känner mycket obehag, att det händer ganska ofta, att ni aldrig kan låta oss vara, får ni först en tillsägelse, sen en varning, och på andra varningen kickas ni. (Alla medlemmar är ju inte såhär)
Men vi måste göra såhär, och om det inte funkar har vi inget val förutom att upplösa MW. Vi känner såhär och vi ska känna oss bekväma att logga in och skriva hej och inte bara vilja bort därifrån nästan varenda gång. 
Så det hänger lite på er just nu vad som händer i MW's framtid. Om ni sköter er och vi kan prata normalt med er, kan nog MW få leva ett tag till. 
 
Ni får ju jättegärna prata med oss och så, men tänk hur allt är i vårt perspektiv också.
Förbättras inte detta kan det hända att ni en dag loggar in och inser att ni är klubblösa eftersom Moon Warriors blivit upplöst.
 


KOMMENTARER
Courtney Silverhill

Måste vara jätte jobbigt.. Hoppas det löser sig! :)

2013-07-04 10:00:02
URL: http://starstablesverige.blogg.se/
Ellie Greennight

Bra skrivet!

2013-07-04 13:18:39
Johannna Puppyheart

Hoppas det blir bra, om ni blir riktigt förbannade peka inte ut ngn ( inte för att ni gjorde det) :)

2013-07-05 10:59:06
Bella Mcdawn

Jag gick med i MW för att jag ville prova på något nytt. Jag visste dessutom att Alli tidigare hade ägt en klubb sim jag verkligen trivdes i. Så då tänkte denna kanske är lika bra. Det var den också! Alli o Luc ni är jättebra klubbägare! Båda tar klubben på allvar, ni vill förbättra den och få den rolig för oss medlemmar. Det är precis så en klubb som jag trivs i! Jag gick inte med i klubben för att jag avgudar er, jag sökte efter en klubb att trivas i, en som man faktiskt längtade efter att gå chatta i när man loggat ut, och MW är en sådan klubb!
//Bella

2013-07-07 10:34:40
URL: http://Mcdawns.blogg.se
Prillan högsta hönset

Asså man går ju inte med för typ vädret, haha nää men man går ju med för man gillar klubbägarna (posss)
Asså tänkte bara det kanske var fel uttryck, asså har sett typ stalkers i MW chatten ibland som ba skriker på er SKAIP SKAIP SKAIP så det är klart, men man gick ju med för att det var bästa klubbägare om ni fattar x)

Och sen är MW bäst också för det är härlig stämning, prillan hjärtat blir varm när man alltid hälsas på när man loggar in, alla är så glada och snälla :')

2013-07-07 11:07:26
rose greenhill

Jag skulle vilja stå på kö till MW,
för jag tycker klubben verkar bra. Skriv upp mig om de e ok <3

2013-07-07 14:26:29
Emma Starheart

Hej! Jag söker en bra och aktiv klubb. Har vart me i många klubbisar som¨jag inte trivts i och jag har hört att MW är en bra klubb! Jag är en rätt så aktiv medlem och jag älskar events. jag hittade eran blogg idag och tycker att klubbisen är rätt för mig:)Om ni tycker att jag verkar en bra medlem skriv jättegärna upp mig på listan:)
Kramar Emma Starheart

Svar: Du är uppskriven! :)
moonwarriors.blogg.se

2013-07-08 22:11:49
Emma.S igen

Är eran klubb ny? För jag har int sett ngn av era medlemmar:) Ni verkar väldigt populära för ni har massor av personer som vill va med i eran klubb:)
Kramar Emma

2013-07-08 22:16:48


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!