Våran klubbkö

Hejsan, Lucy här igen! Har fått en hel del frågor ang. våran klubbkö på sista tiden, så jag tänkte skriva lite om den :)
 
 
Nr 1 är folk som har full post. De har stått i klubbkön men haft full post när det varit deras tur att gå med i klubben. Som ni kanske ser är det Sofia Friendnight, Frida Flowerforest, Kate Mistwood, Lilly Eaststar (hennes dator är sönder), Isabel Starrock och Zelda Westnight som har full post just nu. Hamnar man på "full post-listan" måste man mejla inom 2 veckor för att få gå med i MW, annars tas man bort. Man är dock välkommen att ställa sig längst bak i kön igen om man tas bort när de 2 veckorna har gått.
Nr 2 är folk som fått mejl ang. att det är deras tur att gå med i Moon Warriors men inte svarat eller gått med än. Detta uppdateras varje söndag och mejlen brukar skickas ut på söndagen/måndagen. Har man fått ett mejl där det står att man får gå med i Moon Warriors har man en vecka på sig att svara på det, annars tas man bort ur kön. Man är dock välkommen att ställa sig längst bak i kön igen om man tas bort när 1 vecka har gått.
Nr 3 är för resten av dem som står i klubbkön. Detta uppdateras varje söndag.
 
Hoppas att ni förstår lite bättre nu.
Bilderna är från MW-festen! :D
 
 


KOMMENTARER
Adriana Starlake

Tack! Jag förstår bättre nu för innan var jag ganska förvirrad @.@

2013-07-02 12:23:46
Matilda Silverwater

Jag är med för att Nico övertygat mig om att klubben är bra, och jag tycker likadant! <3 Mysig stämmning :3

2013-07-02 19:12:29
URL: http://Silverwater.blogg.se
Julia Snowheart

Detta låter som en super kul klubb! :)
Kan jag få ställa mig i kö?

Svar: Javisst!
moonwarriors.blogg.se

2013-07-03 20:23:57
Rebeca Starhill

det låter som en super trevlig klubb!:D
har altid velat vara med i en klubb som gör så mycket roligt! :D

2013-07-04 21:41:17
Rebeca Starhill

hoppas jag kommer med snart i klubben :)

2013-07-04 21:42:31
Svea Riverlee aka Sven

Var får man tag på den textstilen ni använder på texten "MW Alicia" och "MW Lucy"? :3

Svar: dafont.com :)
moonwarriors.blogg.se

2013-07-05 16:23:46
URL: http://www.starstablenerdz.blogg.se
Svea Riverlee aka Sven

Okej! Vad heter den? Har letat och letat men inte hittat den... :/

2013-07-08 14:16:03
URL: http://www.starstablenerdz.blogg.se
Isabella Mountainfield

Hej! Er klubb verkar mysiiig! (:
Kan jag bara ställa mig i kö eller?xd

Svar: Javisst, du är uppskriven! :)
moonwarriors.blogg.se

2013-07-11 18:51:59
Anonym

Om man har fått plats i klubben eller står i kö. Kan man ge bort platsen till nån annan?

Svar: Ja det borde man väl få göra? Ska prata med Lucy. :) /Alli
moonwarriors.blogg.se

2013-07-12 23:05:05


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!