Hur vecka 22 har varit

 
Stilhoppningen på måndagen gick väldigt bra. Trots att jag, Lucy, inte kunde vara med så kom väldigt många på aktiviteten och alla verkar ha haft väldigt kul! Bella Mcdawn vann med 39/40 poäng, varav 20/20 outfitpoäng och 19/20 rittpoäng!
 
 
Tisdagens aktivitet hölls av Alicia, eftersom jag, Lucy, hade saker irl att göra. Alla var väldigt duktiga men den som var snabbast var Nichole Starrock som vann en veckas erfaren ryttare!
 
 
Nichole Starrock vann även galopptävlingen på onsdagen med sina 25,55 sekunder! 
 
 
Torsdagens aktivitet hölls av mig, Lucy. Vi blev 2 grupper och segrarna i grupperna blev Evelina Mcbell och Cecilia Starhill. Mitt fraps fungerade dock inte (det har dampat hela veckan) då så jag har inga bilder att visa..
Westernturneringen på fredag lockade till sig lite mindre folk än väntat så vi gjorde om aktiviteten lite. Först fick medlemmarna 10 minuter på sig att försöka få bäst tid på Moorland Pole Bending, och sedan 10 minuter på Marleys Barrel Race. Vinnaren med sina 33,33s på Moorland Pole Bending och 17,48s på Marleys Barrel Race blev Jaquelin Goldbell som vann en veckas erfaren ryttare!
 
 
Det 3 timmar(!!) långa eventet på lördagen var både uttröttande men ändå väldigt roligt. Alla hade jättefina ritter och outfits så det var väldigt svårt för oss att välja en vinnare, men till slut bestämde vi oss för att Vilda Skystorm hade ridit bäst. Tvåa kom Evelina Mcbell och trea Bella Bluehill!
 
Idag, söndag, hade vi klubbmöte som ni kan läsa om HÄÄR.
Hoppas ni har haft en bra vecka i MW! :)


KOMMENTARER
Sophia Youngstar

Hej kan jag få ställa mig i kö till Moon Warriors?? :D

Svar: Javisst!
moonwarriors.blogg.se

2013-06-03 19:23:39
URL: http://starstableteam.blogg.se
Victoria Rainheart

Kan jag få ställa mig i kö ? skulle bli superglad :D

Svar: Har skrivit upp dig! :)
moonwarriors.blogg.se

2013-06-07 19:43:36
URL: http://jorvikviccan.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!