Klubbmöte 9 juni

Dagens klubbmöte hölls endast av Lucy eftersom Alicia var upptagen med annat. Hanna Silverlund och Tindra Snowstone blev kickade, vi pratade om reglerna, denna vecka, nästa vecka samt veckan efter det! (många veckor det blev haha..)
 
 
Först och främst tog vi upp reglerna och varningarna man får om man bryter dem. Alla verkade vara nöjda med reglerna även om en del personer inte kunde dem, så jag ber er att scrolla ner och titta till vänster i under kön och titlarna. Vi har även fått klagomål från en annan klubb som anser att vi är för lika dem, så vi kommer försöka undvika att ha temaveckor som denna klubb redan haft innan.
   Nästa vecka kommer ni medlemmar få bestämma aktivteterna. Vi tog upp det på klubbmötet och fick in en massa bra förslag! Det kommer även tävlas ut en fribiljett till Moon Warriors på lördagen. Om du vinner fribiljetten har du rätt att bjuda in en kompis, vem du vill, oavsett om den står i kö eller inte. Din kompis får då gå med utan att behöva stå i våran 140 personer långa kö!
   Vi bestämde även att klubbmöterna kommer hållas på ridhustaket 16.30 i framtiden, alltså kommer vi inte byta plats eller tid mer. Det är tråkigt att alla inte kan komma på klubbmöterna eftersom alla inte kan vara inne på Starstable 16.30 varje söndag, men majoriteten ville att vi ska ha klubbmöterna då.
   Nästa vecka kommer även att bli den sista veckan innan MW tar sin sommarpaus! Vi brukar vanligtvis skicka ut varningar till folk som riskerar att bli kickade, men nästa vecka kommer inga varningar skickas ut eftersom vi inte kommer kicka någon under sommaren. Folk ur kön kommer bjudas in, men bara om någon i MW lämnar klubben.
 
HOPPAS NI HAR HAFT EN JÄTTEBRA VECKA I MW! :D
 


KOMMENTARER
Ellen Flowerbell :3

Jag fattar inte..ska vi ha tema denna vecka? Och alla får väll ha ett tema som röstades fram, vi i klubben ville ha spiontema. Då kan inte en klubb komma och klaga! Man kan väll inte bara ha ett tema för sig själv? Om dom tycket vi härmades på DC-plattform så har dom fel! Alla får vara/hålla event/aktivitet vart man vill! DC-plattform är en bra plats för spiontema! :) Den klubben som klagar tycker jag kan vara tyst! :)

2013-06-09 20:05:30
URL: http://flowerbellstarstable.blogg.se
Siri highcamp

Jag tycker er klubb är bra :)
Får inte jag vara med?
Det är så spännande uppgifter ni gör varje vecka? :)
Kan jag vara med och svara är ni snälla så kanske måste vara med men jag är med i en klubb som är med bra.
Som att jag vill ha en bättre klubb som gör något varje dag

Tack att ni svarar :)
Till moon wariorrs :)
Från Siri Highcamp

Svar: Har skrivit upp dig på kön! :)
moonwarriors.blogg.se

2013-06-10 14:26:11
Stacy Dawnbrige

Hej! Jag tycker att din blogg ä jätte bra <3! Och jag undrade bra en sak hur många stör i kön!??:)
Det skulle vara jättekul om ni svarade
❤!
// Stacy en som älskar bloggen :)

2013-06-27 13:31:29
URL: http://stacydawn.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!