Hur vecka 24 har varit

 
Måndagsaktiviteten hölls av Alli eftersom jag, Lucy, lyckades få datorförbud den dagen.. Vinnaren av aktiviteten blev Jaquelin Goldbell som hade tiden 0:17:16 :D
 
 
Maskeradhoppningen på tisdagen hölls också av Alicia. Alla hade väldigt fina outfits och bra ritter, dock blev Jaquelin Goldbell med sina 10 outfitpoäng och 18 rittpoäng vinnaren!
 
 
Aktiviteten på onsdagen, peppning inför championat, hölls av både mig och Alli. Vi visade genvägarna på Fort Pinta-championatet och hade picnick. Någon ville även att jag skulle filma när jag red FPC så det gjorde jag! :)
 
 
 
torsdagen hölls aktiviteten av mig, Lucy. Vi körde 8 ronder; vit, svart, jockey, dressyrryttare, rosa, hoppryttare, westernryttare och tävlingskläder. Medlemmarna fick 3 minuter på sig att ta sig till sina hemstall och garderober, byta om och komma tillbaka. Kom man försent så fick man minuspoäng, vilket resulterade i att Cecilia Starhill blev vinnaren eftersom Nicole Seaknight kom försent och därmed fick minuspoäng. Vill även säga tack till Tai Silverwater från Pixel Pandas som hoppade in som extradomare när det var dags att dömma allas westernoutfits!
 
 
Skattjakten på fredagen verkade alla tycka var riktigt rolig. Vi körde 4 ronder och man fick 1 poäng för varje häst man hittade, alltså kunde man få max 2 poäng per rond. Vinnaren med 3 poäng blev Danielle Lightfall som vann 5 dagars mästare!
 
 
Lördagseventet blev tyvärr inställt och klubbmötet som hölls på söndagen kan ni läsa om HÄR! Hoppas ni har haft en bra vecka i MW :D


KOMMENTARER
Sofia Youngwright

Jag vill vara med i klubben och jag skulle vilja möta Lucy eller Alicia någonstans på Jorvik. Kan vi det? Eller skriva ett brev till varandra.

Svar: Klubben är full, men kan skriva upp dig på kön om du vill? :)
moonwarriors.blogg.se

2013-06-30 17:10:04
URL: http://sofiaandsilverhope.blogspot.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!