SPION-VECKA

 
Denna veckas tema är SPIONVECKA. Temat röstades fram i klubben på mötet. Vi var lite emot att ha spionvecka först eftersom vi inte vill härma andra klubbar, då det är svårt att komma på passande aktiviteter.. Så det blir inte världens roligaste aktivieter och dem liknar varandra lite. Nästa vecka tar vi nya tag och kommer på något bättre haha.
 
 
 
Aktivitet
Alicia kommer gömma sig någonstans på Dark Cores plattform.  Jag säger till när ni får leta, den som hittar mig först får 3 poäng, tvåan får 2 poäng och trean får 1 poäng. Vi kör 7 ronder, den med flest poäng vinner. 
Mötesplats: Dark Cores plattform
Datum & Tid: 3 Juni 2013 - 18.10
Medtag: Spionkläder (svarta)
Pris: Tre dagars erfaren ryttare
Ledare: Alicia (kanske Lucy)
 
LEDIG DAG!
 
 
Aktivitet
Ni ska stalka Alicia som kommer rida till 7 platser på Jorvik. Ni ska stalka henne utan att hon ser er, om Alicia ser er är ni ute. Ni ska vara så pass nära att ni ser när Alicia pratar i sägchatten, utan att bli upptäckt förstås. 
Alicia kommer säga en bokstav vid varje plats hon stegrar vid, t.ex "D". Ni ska skriva ner bokstäverna Alicia säger, när Alicia sagt alla bokstäver så ska dem som hon inte upptäckt, klura ut rebusen med bokstäverna dem fått reda på.
Rebusen är en människa på Jorvik, t.ex. Justin. Om ni har en gissning eller kommit på det skriver ni det med versaler i klubbchatten.
Mötesplats: Fort Pinta fontänen
Datum & Tid: 5 Juni 2013 - 18.10
Medtag: Spionkläder (svarta)
Pris: Tre dagars Mästare
Ledare: Alicia
 
Aktivitet
Aktiviteten går ut på att vi delar upp alla i lag, 2 och 2, om det blir ojämnt får det vara 3 i ett lag. Rose eller Jenn ska gömma sig, den andra ska ge en ledtråd. Det lag som hittar oss först får 1 poäng. Man har 20 minuter att hitta en av oss som gömmer sig. Om ingen har hittat oss inom 20 minuter får man övertid på MAX 10 minuter. Om ingen har hittat en av oss får de lag som var närmast poäng. Vi kommer att köra 3 gånger. Vi kommer dela ut ledtrådar var 5e minut, MEN INTE PÅ ÖVERTIDEN.
 Mötesplats: Äppellunden
Datum & Tid: 6 Juni 2013 - 15.00
Medtag: -
Pris:
Ledare: Veckans ridlärare, Jennifer Silverbell & Rose Skyfield
 
Aktivitet
Innan fredag ska du ha fotat någon slags spionbild. Du ska skicka din finaste spionbild till [email protected]. I borgen presenterar vi vinnaren. 
Mötesplats: Högst upp i Fort Pinta Borgen
Datum & Tid: 7 Juni 2013 - 18.10
Medtag: -
Pris: Tre dagars mästare
Ledare: Alicia & Lucy
 
Event
Fyra stycken spioner kommer gå runt och gömma sig på plattformen. Ni, medlemmar får en startsignal och får 10 min på er att hitta alla, bjuda in till grupp och få ett ord av dem. Spionerna är svartklädda. Orden ni får av alla ska ni anteckna.. Orden ska bli ett. Sedan får ni 5 min att tänka och sedan ska alla få skrika rakt ut vilket ord ni tror. Den som säger rätt ord först vinner.
Mötesplats: Dark Core plattform
Datum & Tid: 8 Juni 2013 - 18.15
Medtag: Spionkläder
Pris: Fem dagars mästare
Ledare: Alicia & Lucy
 
 
Det är dags för ännu ett klubbmöte.
 
 
 
 
Plats: Ridhustaket
Datum & Tid: 9 Juni 2013 - 16.30
 
 
HA EN BRA VECKA I MW!


KOMMENTARER
Rose Skyfield

Priset på min och Jenns aktivitet är en veckan erfaren ryttare! Inget medtag.

Svar: Vi delar inte ut priser på ridlärarnas aktiviteter, det blir lätt rörigt då.. :)
moonwarriors.blogg.se

2013-06-02 22:34:33
URL: http://rosestarstable.blogg.se
Jass R

Kmr nt på ngn kan ju tyvärr inte eftersom min SR e över ;(

2013-06-03 06:51:50
URL: http://Riverwoods.bloggo.nu
Cecilia Starhill

Får man redigera på spionbilden?

2013-06-03 14:13:02
URL: http://Ceciliastarstable.blogg.se
Cecilia Starhill

Får man redigera på spionbilden?

Svar: Nej :)
moonwarriors.blogg.se

2013-06-03 14:13:21
URL: http://Ceciliastarstable.blogg.se
Rosen :3

Jo, de som inte kan gå till plattformen då? Det kan inte jag... :( så jag missar 2 events som jag kunde kommit på... :( åh, jag kommer att bli kickad för det! ;__; men jag kommer på Torsdag och fredag :) och såklart söndag, klubbmötet.

2013-06-03 15:16:52
URL: http://Rosestarstable.blogg.se
Minna S

Kan inte komma till plattformen...Snälla kan ni flytta platserna? Och en sak till, vad är stalka? är lite efterbliven .____________.

2013-06-05 15:27:30
Kate Dolphinknight

Hej, jag kan inte komma till DK plattformen ;_; // MVH Me <3

2013-06-05 16:46:57
URL: http://tyrasskate.blogg.se
Minna S

Hej!, är i Stockholm på semester och har ingen dator jag kan spela SSO på. Snälla kicka mig inte ur klubben om jag är oaktiv. Kan inte breva på SS eftersom jag inte kan spela SSO. SNÄLLA KICKA MIG INTE UR KLUBBEN!!!!!!! KAN NI VARA SÅ SNÄLLA ATT UNDVIKA DET FÖR ATT JAG ÄR I STOCKHOLM? <3 <3 <3 <3 SNÄLLA, SNÄLLA OCH SNÄLLA!!!!!!!!!!

2013-06-06 19:26:41


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!