Förflyttad aktivitet!

Aktivitet
Det går till så att vi delar upp oss, clowner och cirkusdjuren. Clownerna ska fånga in djuren som rymt från cirkusen, genom att bjuda in till grupp tar clownerna djuren och stänger in de i en bur vid cirkusen. Man får vara på Nilmers Högland, det är utan häst som gäller för både djur och clowner.
Vi kommer ha två ronder, om man är clown första ronden får man vara djur andra ronden. Den clown som fångar in mest djur vinner 1 veckas mästare. (En vinner mästare per rond)
Datum & Tid: 13 Maj 2013 - 18.00, direkt efter MC och GC
Medtag: Djurkläder i ryggsäcken, du får klä ut dig till vilket djur du vill. Ta också med clownkläder (färgglada).
Ledare: Alicia


KOMMENTARER
Sofie Northbard

Kan inte komma på onsdag och torsdag :(

2013-05-14 15:03:31
URL: http://sofienorthbard.bloggo.nu
Nicooo :3

Kan inte komma, är i stallet då!

2013-05-14 19:37:08
URL: http://Fireruby.blogg.se
Guldis :3 (Rose Goldfield)

Kan inte komma ikväll, är i stallet då ;3

2013-05-15 10:35:30
URL: http://Goldfield.blogg.se
Hoppas ni förstår mig :(

Hey its Nathalie Slowdawn :)
Jo min data har KRASHAT !
Just nu skriver jag på min mammas får igenkligen inte xP
Hoppas jag får gå med direkt när den är lagad :)
Jag medelar er igen om jag inte kan gå in på min dator mera :_:

//Natty som dör utan er <3

2013-05-15 18:27:13


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!