SOMMAR-VECKA

 
Denna veckas tema blev Sommar-vecka :D Den kommer innehålla mysiga grillstunder, varma dagar på stranden och mycket mer!
 
Aktivitet
Vi ska rida en strandritt med bad på dem bästa badställena på Jorvik. Vi kommer även ha picknick. 
Mötesplats: Fort Pinta, fontänen
Datum & Tid: 20 Maj 2013 - 18.15
Medtag: Strand/Bad kläder
Ledare: Alicia
 
Aktivitet
Vi samlas först och tar uppdraget att fiska. Vi rider till fiskeplatsen och har fisketävling! :D
NI FÅR INTE HA FISKAT PÅ HELA TISDAGEN!
Vinnaren som får alla fem fiskar först, får tre dagars Erfaren Ryttare. Vi delar sedan upp alla i grupper och kör grupptävlingar. Alla grupper kör samma tävlingar.
Mötesplats: Västkobbens Fiskeby, vid Mr. K. Trout
Datum & Tid: 21 Maj 2013 - 18.15
Medtag: Strand/Bad kläder
Ledare: Alicia & Lucy
 
Aktivitet
Veckans ridlärare komer hålla en stafett. Ni kommer bli uppdelade i fyra lag och tävla mot varandra.
Mer info och regler på plats!
Mötesplats: Äppellunden
Datum & Tid: 22 Maj 2013 - 18.10
Medtag: Strand/Bad kläder
Ledare: Veckans ridlärare - Jenny Skydawn & Hedda Skywood
 
Aktivitet
Vi ska ha outfittävling! Ni ska göra den snyggaste, finaste och bästa strand/badoutfit ni kan med dem bästa sommargrejerna! Vinnaren får tre dagars erfaren ryttare.
Mötesplats: Fort Pinta-fontänen
Datum & Tid: 23 Maj 2013 - 18.15
Medtag: Strand/Bad kläder
Ledare: Lucy
 
Aktivitet
Det är dags för en campingtur :D Vi samlas och rider tillsammans till Fiskestugan i Firgrove, nära havet. Vi grillar och har kul hela kvällen, även lite dans på Fort Pinta. :D Vi badar och gör andra roliga saker! 
Mötesplats: Fort Pinta, fontänen
Datum & Tid: 24 Maj 2013 - 20.10
Medtag: Strand/Bad kläder och sval ridoutfit 
Ledare: Alicia & Lucy
 
Aktivitet
Vi ska ha strandhoppning! :D Alli och Lucy har gjort en bana som ni ska hoppa på stranden..
Ni kan hitta och titta på den:
Vi kommer även visa banan tre gånger innan första starten går. Vi kommer ta tid med Alli's iPhone, börja när ryttaren börjar köra (hovarna på sträcket på gränsen till beigevita Moraben box) och stoppa när ryttaren springer in i boxen igen. Lucy kommer följa med och kontrollera att du hoppar rätt hinder. Det är ett måste, ni måste försöka hoppa alla hinder, om ni failar, det gör inget, det drar bara ut på tiden men om ni missar ett hinder (springer förbi) så blir ni tyärr diskade.. Stenhårda regler är det. Man får ha snabba kläder, men när vi visar banan och du inte kör ska du ha strandkläder. Ryttaren med snabbaste tiden vinner en veckas Mästare. 
Och vi avslutar även med en grillning på stranden.
Mötesplats: Stallet Gyllenbladet
Datum & Tid: 25 Maj 2013 - 18.10
Medtag: Strand/Bad kläder & Snabba tävlingskläder ink. snabb häst
Ledare: Alicia & Lucy
 
 
Det är dags för klubbens fjärde möte tillsammans! Nu med ändrad tid och plats.
 
Plats: Observatoriet
Datum & Tid: 26 Maj 2013 - 16.30
 


KOMMENTARER
Nico ^^

Är i stallet samma tid som eventet på onsdagen & har kurs den tiden på torsdagen, men resten kan jag komma på om inget skulle komma i vägen :D

2013-05-19 21:29:51
URL: http://Fireruby.blogg.se
Sofie Northbard

Kan nt komma på tisdag och torsdag pga träning :( Kanske nt onsdag häller, fyller år :D
//Sofie <3

2013-05-19 21:36:20
URL: http://sofienorthbard.bloggo.nu
Katelyn Eveningfall

På måndag och tisdag kan jag inte tyvärr. :/ på måndag ska jag på hundklubbs möte och på tisdag har jag hundträning :3

2013-05-19 22:53:12
URL: http://eveningfall.blogg.se/
Alice silverberg

Kan komma alla dagar utom torsdag då jag rider.

2013-05-20 07:32:53
URL: http://aliceochagnesssoliv.blogg.se
Wilma Youngforest

Datum & Tid: 19 Maj 2013 - 18.15
Det e den 20:nde idag

2013-05-20 15:39:22
URL: http://jorviklivet.bloggo.nu
Ellen Flowerbell :3

Kan jag låna en bild? :)

Svar: Visst, om du skriver att den är härifrån :)
moonwarriors.blogg.se

2013-05-20 16:48:58
URL: http://flowerbellstarstable.blogg.se
Ebba Haymountain

Jag skulle gärna vilja vara med i klubben!

Svar: Har skrivit upp dig på kön!
moonwarriors.blogg.se

2013-05-20 21:32:40
Guldis :3 (Rose Goldfield)

Imorgon kanske jag inte hinner komma in till aktiviteten och på lördag kommer min morfar så då kanske jag inte kommer ;3

2013-05-22 20:34:39
URL: http://Guldis.blogg.se
Nathalie Slowdawn

Jag kanske går med i dag för min data är pAJJJ ._.
''hoppas jag hinner in i MW :_:
//Nathalieslowdawn.blogg.se
för mera om mig
//Nalle

2013-05-24 15:59:28
Sofie Northbard

Kan inte komma idag (fredag) :(

2013-05-24 17:38:28
URL: http://sofiesso.devote.se
Tove Starson

Kunde du skriva upp mig i kö?
Alicia sa att jag skulle skicka brev men hon har inte svarat!
Ställ gärna mig i kö <3 :D

2013-05-24 21:08:22
URL: http://Starblaze.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!