Klubbmöte 5 maj 2013

 
Idag hade vi Moon Warriors första klubbmöte!
Vi har pratat om klubbens blogg, regler, klubbjacka och mötesplats för kommande klubbmöten.
 
 
Efter en stunds diskuterande kom vi fram till att detta  blir klubbjackan. Den finns på vingården och kostar 43sc eller 4470js. Egentligen är det inte så viktigt att ha den, men det skulle vara kul om så många som möjligt köpte den och använde den på typ event och sånt!
   Annars har vi bestämt oss för att byta plats att ha klubbmöterna på. När vi var bakom Valedales stall kom det en sisådär 10 personer och störde oss vilket var väldigt irriterande, så alla medlemmar som närvarade på klubbmötet fick säga en plats de ville att vi skulle ha klubbmöterna på. Ni som inte var med på klubbmötet har även en chans att påverka vars vi ska vara! :)
 
Vars ska vi ha våra klubbmöten?
  
pollcode.com free polls 


KOMMENTARER
alicia diamondwater

köa mig? ;)

Svar: Har skrivit upp dig! /Lucy
moonwarriors.blogg.se

2013-05-06 19:09:38
Abbie Riverforest

Hej kan ni ta bort mig i kön är redan med i en klubb <3 sry vart det idag <3

Svar: Har tagit bort dig nu! :) /Lucy
moonwarriors.blogg.se

2013-05-08 15:18:31
URL: http://abbieair.bloggo.nu/
Siri Highcamp

Hej!
kan jag vara med i Moon Warriors?
Det värkar vara roligt att vara med i klubben.
Men ja,jag har med n bra klubb men vi gör inte så mycket i klubben så mycket.
Så kanske får jag vara med då?
Det värkar så kul!
Längtar om jag får ett svar!
Hoppas det!
Tack Kram Siri!

Svar: Du står redan i kön, vi mejlar dig när det finns plats i klubben! :D
moonwarriors.blogg.se

2013-06-17 13:07:01


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:




Trackback
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!